Αποδοχη των Cookies

Αποδοχη Ο ιστότοπος αυτός χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την χρήση των cookies απενεργοποιώντας την αντίστοιχη επιλογή στις ρυθμίσεις του περιηγητή σας. περισσότερες πληροφορίες

Ανοίγουν σύντομα οι εγγραφές για το 9th Veikou Trail

9ο Veikou Trail - Skull Trail 10km 9ο Veikou Trail - Skull Trail 20km 9ο Veikou Trail 5χλμ 9ο Veikou Skull Trail Relay 20χλμ (2 Χ 10χλμ)

από spot, 19/09/2024


Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί το 9th Veikou Trail θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025, στα υπέροχα μονοπάτια του λόφου Βεϊκου και της περιοχής των Τουρκοβουνίων





Ανοίγουν σύντομα οι εγγραφές για το 9th Veikou Trail

 

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί το 9th Veikou Trail θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025, στα υπέροχα μονοπάτια του λόφου Βεϊκου και της περιοχής των Τουρκοβουνίων.

Η Οργανωτική Επιτροπή της επιτυχημένης διοργάνωσης ορεινού τρεξίματος Veikou Trail είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι οι εγγραφές θα ανοίξουν σύντομα και θα είναι διαθέσιμες μόνο μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

 

Αποστάσεις αγώνων 

- Veikou Trail 5 χλμ

- Veikou Skull Trail 10 χλμ

- Veikou Skull Trail 20 χλμ

- Veikou Skull Trail Relay 20 χλμ (2 X 10χλμ) 

 

Περισσότερες πληροφορίες καθώς και η προκήρυξη του αγώνα θα ανακοινωθούν σύντομα. 

Το Veikou Trail αποτελεί έμπνευση και υλοποίηση της MY SPORTEVENT με συνδιοργανωτή τον δήμο Γαλατσίου

 

Η ιστοσελίδα της διοργάνωσης  www.veikoutrail.gr  ενημερώνεται τακτικά με νεότερες πληροφορίες.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο info@veikoutrail.gr.

Διαρκής ενημέρωση για το 9th Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Από την σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

 

Στις 19 Ιανουαρίου 2025 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

 

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής