Στο άρθρο 11 του 2725/99 αναφέρεται «επιτρέπεται να ιδρύεται µία µόνο αθλητική ένωση για κάθε άθλημα ή κλάδο άθλησης»
Να αλλαχθεί για να διευκρινιστεί ότι κλάδος άθλησης ενός αθλήματος μπορεί να θεωρηθεί ο μη αγωνιστικός χαρακτήρας του ή ο χαρακτήρας του ως «Αθλητισμός για όλους»
Κάποτε και στην Ελλάδα πρέπει να δώσουμε σημασία στον Αθλητισμό για όλους.
Στο άρθρο 19.2 του 2725/99 αναφέρεται «Για κάθε άθλημα ή κλάδο άθλησης επιτρέπεται η σύσταση µίας (1) µόνο ομοσπονδίας για όλη τη χώρα.»
Να αλλαχθεί για να διευκρινιστεί ότι κλάδος άθλησης ενός αθλήματος μπορεί να θεωρηθεί ο μη αγωνιστικός χαρακτήρας του ή ο χαρακτήρας του ως «Αθλητισμός για όλους»
Κάποτε και στην Ελλάδα πρέπει να δώσουμε σημασία στον Αθλητισμό για όλους.
Στο άρθρο 28.1 του 2725/99 αναφέρεται «Η αθλητική ομοσπονδία δικαιούται να ζητήσει την παροχή ειδικής αθλητικής αναγνώρισης, εφόσον για το άθλημα ή τον κλάδο άθλησης που
καλλιεργεί υπάρχει αντίστοιχη παγκόσμια ομοσπονδία.»
Να αλλαχθεί για να διευκρινιστεί ότι κλάδος άθλησης ενός αθλήματος μπορεί να θεωρηθεί ο μη αγωνιστικός χαρακτήρας του ή ο χαρακτήρας του ως «Αθλητισμός για όλους»
Στο άρθρο 28.3 του 2725/99 το α) «Το άθλημα ή ο κλάδος άθλησης που αναπτύσσει η νέα ομοσπονδία να περιλαμβάνεται στο επίσημο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων.» να Διαγραφεί
Δεν υπάρχει καμμία λογική να υπάρχει υποχρέωση για περίληψη στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών αγώνων αφού στο β) ορίζεται «Να υπάρχει αντίστοιχη αυτοτελής παγκόσμια ομοσπονδία, αναγνωρισμένη από τη διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (∆.Ο.Ε.), στην οποία και να υπάγεται διεθνώς το άθλημα ή ο κλάδος άθλησης.»
Στο άρθρο 28.3 γ) του 2725/99 να διαγραφούν οι λέξεις «τα σωματεία αυτά να έχουν λάβει την κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 του παρόντος νόμου ειδική αθλητική αναγνώριση» αφού προϋπόθεση να λάβουν τα σωματεία την κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 του παρόντος νόμου ειδική αθλητική αναγνώριση είναι να έχει λάβει την ειδική αθλητική αναγνώριση η υπερκείμενη ομοσπονδία τους!!!!!
Άρθρο 92- Τροποποίηση άρθρου 56Δ ν. 2725/1999
Ο ΣΕΓΑΣ ασχολείται κυρίως με τον αγωνιστικό αθλητισμό και εκεί έχει και την σχετική εμπειρία.
Οι αγώνες δρόμου εκτός σταδίου και βουνού δεν είναι «μόδα» αλλά ανάγκη. Γίνονται ελεύθερα χωρίς καμμία έγκριση από κανέναν και κανείς δεν θα είναι εύκολο να προσπαθήσει να βάλει «άδεια» ούτε να περιορίσει ανθρώπους που μαζεύονται ελεύθερα στον δρόμο και θέλουν να τρέξουν.
Αυτό που ίσως θα μπορούσε να γίνει είναι να δίνει άδεια η Περιφέρεια με μια «χαλαρή» σχετικά διαδικασία χωρίς κόστη και χωρίς «ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ» ή «ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ» που θα πρέπει να πληρώνονται. Όσοι εδώ γράφουν ότι τεχνικοί διευθυντές πρέπει να ορίζονται από τον ΣΕΓΑΣ απλά αναζητούν για τους ανθρώπους της συγκεκριμένης ομοσπονδίας ΕΙΣΟΔΗΜΑ και αυτή η λογική είναι ένα από τα εμπόδια στην ανάπτυξη του αθλητισμού στην Ελλάδα. Σύμβουλος της περιφέρειας δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από την Ελληνική Ομοσπονδία Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού – Υπεραποστάσεων (ΕΟΣΛΜΑ-Υ) που έχει την εμπειρία από τέτοιους αγώνες αλλά και είναι μέσα σε αυτό το δρομικό κίνημα και στόχο έχει να εξυπηρετήσει και όχι να ποδηγετήσει αυτούς τους αγώνες και άρα να δημιουργήσει αντίδραση. Θα μπορούσε κάλλιστα η συνάντηση να διεξάγεται με την έγκριση ΟΧΙ της αναγνωρισμένης Αθλητικής Ομοσπονδίας αλλά της αρμόδιας για αγώνες εκτός σταδίου και βουνού ομοσπονδίας ήτοι της Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού – Υπεραποστάσεων (ΕΟΣΛΜΑ-Υ)
Το νομοσχέδιο αφήνει ξανά έξω από κάθε σχεδιασμό την Ελληνική Ομοσπονδία Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμοί –Υπεραποστάσεων που εκπροσωπεί πάνω από 80 συλλόγους σε όλη την Ελλάδα, περιλαμβάνει στα αρχεία της περισσότερους από 9.000 αθλητές, όλων των ηλικιακών κατηγοριών και διοργανώνει πάνω από 450 αγώνες, δρόμου σε πολυποίκιλες διοργανώσεις σε χιλιόμετρα που ξεκινούν από 1000 μέτρα έως εκατοντάδες χιλιόμετρα στις Υπεραποστάσεις. Μια ομοσπονδία με πολύ μεγάλη κοινωνική δράση, με εκατοντάδες πρωτοβουλίες και καμπάνιες που ανέπτυξαν στον δρομικό χώρο σε μια εποχή που κανείς δεν γνώριζε την πολυποίκιλη θετική επίδρασή τους στην κοινωνία και την καθημερινότητα των ανθρώπων. Δεν χρειάζονται τεχνικοί Διευθυντές ή τεχνικοί Υπεύθυνοι, αφού η πολύχρονη εμπειρία των στελεχών των Συλλόγων της Ομοσπονδίας ΕΟΣΛΜΑΥ είναι πολύ μεγαλύτερη και καλύπτει ανεγνωρισμένες άρτιες διοργανώσεις. Αυτό που χρειάζεται η Ομοσπονδία είναι η αναγκαία πολιτική βούληση για την ειδική αθλητική αναγνώριση της ΕΟΣΛΜΑ-Υ η οποία ήδη έχει αναγνωριστεί από την παγκόσμια και ευρωπαϊκή ομοσπονδία αθλητισμού για όλους, η οποία συμπεριλαμβάνει πάνω από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο και 32 χώρες στην Ευρώπη αλλά και στην συνείδηση όλων. Το παράδειγμα της Κύπρου μπορεί να δώσει μια εικόνα στο Υπουργείο και στους συντάκτες του νόμου. Ας έχει λοιπόν την πολιτική βούληση ο νομοθέτης να πάρει την γενναία πολιτική απόφαση και να δικαιώσει τους αγώνες χιλιάδων απλών πολιτών που δεν θέλουν η δεν μπορούν να γίνουν πρωταθλητές αλλά αγαπούν την άθληση, τον αθλητισμό. Η γιγάντωση του δρομικού κινήματος με πάνω από 40.000 πολίτες όλων των ηλικιών στα αλήθεια δεν σημαίνει τίποτε;
Κανείς δεν μπορεί στερήσει ή να απαγορεύσει την εξάπλωση με διατάξεις οι οποίες καπελώνουν αυτούς τους αγώνες. Οι αγώνες αυτοί αυτοχρηματοδοτούνται εδώ και αρκετά χρόνια και θα συνεχίσουν ακόμη και εάν «κάποιοι» τους βγάλουν στην παρανομία.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δεσμευτεί να συμπεριλάβει στο αθλητικό του πρόγραμμα την αναγνώριση της Ομοσπονδίας των δρομικών συλλόγων. Καιρός είναι επιτέλους τώρα στο τέλος της κυβερνητικής θητείας του να το κάνει πράξη.
Αναγνώριση τώρα για την ΕΟΣΛΜΑ-Υ με τον έλεγχο και την επίβλεψη της αρμόδιας Διεύθυνσης της ΓΓΑ. Οι σύλλογοι σε συνεργασία με τους Δήμους-Περιφέρειες θα οργανώσουν και θα στελεχώσου το Αρμόδιο Περιφερειακό-Δημοτικό γραφείο Μαζικού Αθλητισμού με πρόγραμμα Αθλητικών διοργανώσεων σε εργασιακούς χώρους, μαθητικούς, σπουδαστικούς, στο Βετερανικό Αθλητισμό και σε Όλα Αθλήματα. Μόνον έτσι θα προωθηθεί και θα αναπτυχτεί η Άθληση για όλους στην πατρίδα μας
Το Γραφείο Τύπου της ΕΟΣΛΜΑ-Υ